пятница, 1 июня 2018 г.

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Benefícios do banco sem todas as taxas. O Bluebird não é uma conta bancária e não é emitido por um banco. Comparação com base em características de conta corrente verificadas e taxas nos 20 maiores bancos dos EUA. Veja nosso gráfico de tarifas (Abre na janela modal). O dinheiro mantido em contas de Bluebird registradas é elegível para cobertura de seguro de passagem FDIC. Os fundos do cartão temporário não são segurados pela FDIC. Para obter mais informações, visite BluebirdFDIC. Acesse seu reembolso de impostos até 2 dias mais rápido 1 com depósito direto. Não há mais a espera de seu cheque de reembolso chegar no correio. Basta adicionar seus números de roteamento e conta de Bluebird ao seu formulário de imposto. Veja como . Conveniente Use seu reembolso para comprar em todas as suas lojas favoritas, pagar contas e muito mais. Confira seus cheques em minutos NOVO: Mobile Cheque Capture pelo Ingo TM Money. Confira seus cheques em sua Conta com o aplicativo Bluebird Mobile. Acesse seu dinheiro em minutos por uma taxa ou em 10 dias de graça se seu cheque não for devolvido 3. Obtenha seu cheque de pagamento até 2 dias mais rápido 1 com depósito direto. Conveniente Seus fundos são adicionados automaticamente à sua conta mais aguardando em dinheiro ou deposite cheques. Adicione tudo ou parte do seu salário ou benefícios governamentais e altere suas seleções a qualquer momento. 2 É livre para configurar e usar Bluebird Direct Deposit. 1 Acesso mais rápido em comparação com o depósito eletrônico de dia de pagamento padrão e sujeito ao seu empregador enviando informações de cheques de pagamento ao banco antes do dia de pagamento. Seu empregador não pode enviar informações de cheque de pagamento cedo. 2 As mudanças no depósito direto podem levar até 1-2 períodos de pagamento para ter efeito. Assista Bluebird in Action Confira esses vídeos para saber mais sobre os excelentes recursos que acompanham a Bluebird Account. Benefícios do banco sem todas as taxas. Sm 1 Acesso mais rápido em comparação com o depósito eletrônico de reembolso de imposto padrão e sujeito ao IRS enviando informações de reembolso ao banco antes da data de lançamento. O IRS pode não enviar informações de reembolso cedo. 2 O serviço Bluebird Cash Pickup é fornecido pela Ria (definido abaixo) de acordo com os Termos e Condições da Rias e a Política de Privacidade da Rias e com o Acordo do Membro Bluebird e está sujeito a todas as leis e regulamentos aplicáveis. Pickup está disponível em todos os 50 Estados Unidos e Porto Rico. Para reembolsos de impostos ou adiantamentos de reembolsos que são depositados diretamente em sua conta, o limite diário de retirada de dinheiro será o menor de (i) 2.900 e (ii) o montante dos fundos tributários, até que você tenha retirado o valor dos fundos tributários (Arizona Accountholders são apenas Elegíveis para um limite de US $ 900 no Cash Pickup). Caso contrário, aplica-se um limite de recolha de dinheiro diário de 900. O limite de transação de 499,99 aplica-se às retiradas retiradas no Arizona. Taxa de 3 para cada retirada até 500, 6 para cada retirada de 500.01 - 900 e 9 para cada retirada de 900.01 - 2.900 se aplica. São aplicados outros limites e termos e condições. Visite bluebirdcashpickup para obter detalhes completos. Ria é uma marca registrada da Continental Exchange Solutions, Inc. dba Ria Financial Services, licenciada como Transmissor de Dinheiro pelo Departamento de Serviços Financeiros do Estado de Nova York, licenciada pelo Departamento de Banca e Finanças da Geórgia, NMLS ID 920968 e autorizada de forma independente Ou através do seu afiliado, Ria Financial Services Puerto Rico, Inc. OCIF LICENSE NUMBER TM-2014-031, para operar como um Transmissor de dinheiro em todas as jurisdições dos Estados Unidos onde ele conduz negócios. A American Express Travel Related Services Company, Inc. não é responsável pelos atos ou omissões da Rias na provisão dos serviços Bluebird Cash Pickup. Bluebird As ordens de recolha de dinheiro podem ser retiradas durante as horas da loja Walmart (normalmente das 8:00 da manhã a 8:00 da noite, hora local de segunda a sábado e das 10:00 às 18:00, domingo, mas as horas podem variar) em qualquer Walmart MoneyCenter ou Mesa de atendimento ao cliente no estado ou território que você especificou no seu pedido. Para retirar a sua encomenda Bluebird Cash Pickup, você deve apresentar uma identificação com foto e um número de referência de retirada do governo. Você será obrigado a fornecer uma prova de endereço se seu ID não contiver seu endereço ou contiver um P. O. Caixa. 3 O Mobile Check Capture pelo serviço Ingo Money é fornecido pelo First Century Bank, N. A. e Ingo Money, Inc., sujeito ao First Century Bank e aos Termos e Condições do Ingo Money e ao First Century Bank e à Política de Privacidade do Ingo Money. Todos os cheques estão sujeitos à aprovação de financiamento no exclusivo critério do Ingo Moneys. A aprovação geralmente leva de 3 a 5 minutos, mas pode demorar até uma hora. As taxas aplicam-se para as transações aprovadas de dinheiro em minutos financiadas para sua conta. Veja bluebirdfees para obter detalhes. Termos e condições adicionais estão associados ao seu uso do Mobile Check Capture pelo serviço Ingo Money através do aplicativo Bluebird Mobile. Veja bluebirdlegal para obter detalhes. Podem ser aplicadas taxas de dados. Bluebird é emitido pela American Express Travel Related Services Company, Inc. não é um banco. Bluebird não é uma conta bancária. As contas bancárias podem oferecer recursos e benefícios diferentes dos fornecidos pelo Bluebird (por exemplo, o Bluebird Checks deve ser pré-autorizado. A Bluebird possui limites de financiamento e limites de disponibilidade de fundos que são diferentes das contas bancárias). Termos e condições aplicam certas taxas e as sobretaxas podem ser aplicadas, reveja este site, incluindo o Acordo de Membro. para detalhes. Registro e verificação de identidade necessários para acessar todos os recursos e benefícios do Bluebird. O Bluebird está disponível para residentes dos EUA com 18 anos de idade ou mais (19 em certos estados). Não disponível para residentes de VT. Todos os usuários de nossos serviços on-line estão sujeitos à nossa Declaração de Privacidade e concordam em ficar vinculados por nossos Termos de Serviço. Por favor revise. American Express Travel Related Services Company, Inc. 200 Vesey Street, Nova Iorque, NY 10285, é licenciada como um transmissor de dinheiro pelo Departamento de Serviços Financeiros de Nova York e reguladores financeiros em outros estados. Todos os usuários de nossos serviços on-line estão sujeitos à nossa Declaração de Privacidade e concordam em ficar vinculados por nossos Termos de Serviço. Por favor revise. Apple e o logotipo da Apple são marcas comerciais da Apple Inc. registradas nos EUA e em outros países. App Store é uma marca de serviço da Apple Inc. O Android e o Google Play são marcas comerciais da Google Inc. 2016 American Express Travel Related Services Company, Inc. Todos os direitos reservados. A proteção de compra é subscrita pela AMEX Assurance Company, Administrative Office, Phoenix, AZ sob a Política AX0951, Política AX0952, Política AX0956 ou Política PP-IND. A cobertura é determinada pelos termos, condições e exclusões das Políticas aplicáveis ​​ao seu Cartão e está sujeita a alterações com aviso prévio. Este documento não complementa ou substitui a Política. Os custos de envio e manuseio para a compra não serão reembolsados. Certas compras não estão cobertas, p. Itens perdidos por membros do cartão, itens consumíveis e perecíveis, veículos motorizados e suas peças ou acessórios e itens danificados parcial ou totalmente por desastre natural ou desgaste normal. São aplicadas outras exclusões importantes. Você só será reembolsado pelo valor cobrado em sua cobertura do cartão elegível, é limitado até US $ 1.000 por ocorrência para não exceder US $ 50.000 por conta do Membro do Cartão por ano civil. Você pode ser obrigado a enviar o item comprado para nós, caso em que reembolsaremos o custo de envio. Para ser elegível para o pagamento do pedido, sua conta deve estar em boas condições no cartão elegível que mantém a cobrança original. Este produto fornece cobertura secundária. Isso significa que paga benefícios elegíveis não pagos por qualquer seguro primário que você tenha. Para obter os Termos e Condições completos, veja americanexpressPPterms. Se o seu Bluebird Card for perdido ou roubado, protegemos você contra compras fraudulentas. As transações em caixas eletrônicos não-MoneyPass possuem uma taxa de 2,50 American Express. As tarifas do operador ATM também podem ser aplicadas. Veja bluebirdatm para obter detalhes. Acesso mais rápido em comparação com o depósito eletrônico de dia de pagamento padrão e sujeito ao seu empregador que envia informações de cheques de pagamento ao banco antes do dia de pagamento. Seu empregador não pode enviar informações de cheque de pagamento cedo. Podem ser aplicadas taxas de dados. Deve ter 13 anos de idade ou mais. Podem ser aplicadas taxas de dados. A proteção de compra é subscrita pela AMEX Assurance Company, Administrative Office, Phoenix, AZ sob a Política AX0951, Política AX0952, Política AX0956 ou Política PP-IND. A cobertura é determinada pelos termos, condições e exclusões das Políticas aplicáveis ​​ao seu Cartão e está sujeita a alterações com aviso prévio. Este documento não complementa ou substitui a Política. Os custos de envio e manuseio para a compra não serão reembolsados. Certas compras não estão cobertas, p. Itens perdidos por membros do cartão, itens consumíveis e perecíveis, veículos motorizados e suas peças ou acessórios e itens danificados parcial ou totalmente por desastre natural ou desgaste normal. São aplicadas outras exclusões importantes. Você só será reembolsado pelo valor cobrado em sua cobertura do cartão elegível, é limitado até US $ 1.000 por ocorrência para não exceder US $ 50.000 por conta do Membro do Cartão por ano civil. Você pode ser obrigado a enviar o item comprado para nós, caso em que reembolsaremos o custo de envio. Para ser elegível para o pagamento do pedido, sua conta deve estar em boas condições no cartão elegível que mantém a cobrança original. Este produto fornece cobertura secundária. Isso significa que paga benefícios elegíveis não pagos por qualquer seguro primário que você tenha. Para obter os Termos e Condições completos, veja americanexpressPPterms. A Linha direta de assistência rodoviária é uma linha direta de expedição de 24 horas que pode enviar um operador de reboque ou serralheiro para ajudar em uma situação de emergência. Enquanto a Linha direta de assistência rodoviária estiver disponível sem custo adicional, o Membro do cartão será cobrado por quaisquer serviços ou bens fornecidos. O operador de reboque ou serralheiro pode fornecer os seguintes serviços: reboque, winching, arranques de salto, mudança de pneu plana quando Membro do cartão tem um serviço de bloqueio, serviço de bloqueio, quando a chave está no veículo e a entrega de até 2 galões de combustível. Os serviços estão disponíveis quando viaja nos Estados Unidos, Canadá, Porto Rico e nas Ilhas Virgens dos EUA e somente quando o Membro do Cartão está presente com o veículo elegível. Este produto não cobre alguns veículos, p. Veículos de aluguel, motocicletas, táxis, veículos não licenciados, tratores e caminhões acima do peso bruto do veículo de 10.000 lbs. São aplicadas outras exclusões importantes. Podemos ser incapazes de lhe fornecer serviços de coordenação e assistência em caso de mau tempo ou em estradas que restrinjam o acesso a certos prestadores de serviços. O serviço de bloqueio pode não estar disponível para veículos com chaves de transponder. Sujeito a termos, condições e exclusões importantes adicionais. Para obter os Termos e Condições completos, ligue para 1-855-431-1156 ou veja americanexpressRAterms. Enquanto os serviços de coordenação e atendimento da Global Assist Hotline são oferecidos sem custo adicional da American Express, os membros do cartão são responsáveis ​​pelos custos cobrados pelos prestadores de serviços terceirizados. Para obter os Termos e Condições completos, veja americanexpressGAterms. O serviço Bluebird Cash Pickup é fornecido pela Ria (definido abaixo) de acordo com os Termos e Condições da Rias e a Política de Privacidade da Rias e com o Acordo do Membro Bluebird e está sujeito a todas as leis e regulamentos aplicáveis. Pickup está disponível em todos os 50 Estados Unidos e Porto Rico. Para reembolsos de impostos ou adiantamentos de reembolsos que são depositados diretamente em sua conta, o limite diário de retirada de dinheiro será o menor de (i) 2.900 e (ii) o montante dos fundos tributários, até que você tenha retirado o valor dos fundos tributários (Arizona Accountholders são apenas Elegíveis para um limite de US $ 900 no Cash Pickup). Caso contrário, aplica-se um limite de recolha de dinheiro diário de 900. O limite de transação de 499,99 aplica-se às retiradas retiradas no Arizona. Taxa de 3 para cada retirada até 500, 6 para cada retirada de 500.01-900 e 9 para cada retirada de 900.01-2.900. São aplicados outros limites e termos e condições. Visite bluebirdcashpickup para obter detalhes completos. Ria é uma marca registrada da Continental Exchange Solutions, Inc. dba Ria Financial Services, licenciada como Transmissor de Dinheiro pelo Departamento de Serviços Financeiros do Estado de Nova York, licenciada pelo Departamento de Banca e Finanças da Geórgia, NMLS ID 920968 e autorizada de forma independente Ou através do seu afiliado, Ria Financial Services Puerto Rico, Inc. OCIF LICENSE NUMBER TM-2014-031, para operar como Transmissor de Dinheiro em todas as jurisdições dos Estados Unidos onde realiza negócios. A American Express Travel Related Services Company, Inc. não é responsável pelos atos ou omissões da Rias na provisão dos serviços Bluebird Cash Pickup. Bluebird As ordens de recolha de dinheiro podem ser retiradas durante as horas da loja Walmart (normalmente das 8:00 da manhã a 8:00 da noite, hora local de segunda a sábado e das 10:00 às 18:00, domingo, mas as horas podem variar) em qualquer Walmart MoneyCenter ou Mesa de atendimento ao cliente no estado ou território que você especificou no seu pedido. Para retirar a sua encomenda Bluebird Cash Pickup, você deve apresentar uma identificação com foto e um número de referência de retirada do governo. Você será obrigado a fornecer uma prova de endereço se seu ID não contiver seu endereço ou contiver um P. O. Caixa. Oferta válida em cidades selecionadas. Durante o período de vendas especificado, os ingressos estão disponíveis exclusivamente para todos os membros do cartão American Express (incluindo cartões pré-pagos e internacionais). Os bilhetes devem ser comprados com um cartão American Express (incluindo cartões pré-pagos e internacionais). São aplicadas taxas de serviço padrão. A oferta está sujeita à disponibilidade. Nem todos os lugares estão disponíveis e as datas de blackout se aplicam. Todas as vendas final. Nenhum reembolso. Sem trocas. A oferta pode ser alterada ou revogada a qualquer momento, a critério exclusivo da American Express. Alguns eventos podem não ser acessíveis aos membros do cartão com deficiência. O serviço Bluebird Cash Pickup é fornecido pela Ria (definido abaixo) de acordo com os Termos e Condições da Rias e Política de Privacidade e o Contrato do Membro do Consumidor Bluebird e está sujeito a todas as leis e regulamentos aplicáveis. O serviço está disponível em todos os 50 Estados Unidos e Porto Rico. Para os reembolsos de impostos que estão diretamente depositados em sua conta, o limite diário de retirada de recolha de dinheiro será o menor de (i) 2,900 e (ii) o valor do reembolso de imposto, até que você tenha retirado o valor do reembolso de impostos (Arizona e Oklahoma Accountholders são apenas Elegíveis para um limite de retirada diária de 900). Caso contrário, aplica-se um limite de retirada de recolhimento em dinheiro de 900 dias. O limite de transação de 499,99 aplica-se às retiradas retiradas no Arizona. Taxa de 3 para cada retirada até 500, 6 para cada retirada de 500.01- 900 e 9 para cada retirada de 900.01-2.900. São aplicados outros limites e termos e condições. Visite bluebirdcashpickup para obter detalhes completos. Ria é uma marca registrada da Continental Exchange Solutions, Inc. dba Ria Financial Services, licenciada como Transmissor de Dinheiro pelo Departamento de Serviços Financeiros do Estado de Nova York, licenciada pelo Departamento de Banca e Finanças da Geórgia, NMLS ID 920968 e autorizada de forma independente Ou através do seu afiliado, Ria Financial Services Puerto Rico, Inc. OCIF LICENSE NUMBER TM-2014-031, para operar como um Transmissor de dinheiro em todas as jurisdições dos Estados Unidos onde ele conduz negócios. Nem Bluebird nem American Express Travel Services Services Company, Inc. é responsável por atos ou omissões da Rias na provisão dos serviços Bluebird Cash Pickup. Bluebird As ordens de recolha de dinheiro podem ser recolhidas durante as horas da loja Walmart (normalmente das 8:00 da. m. às 8:00 da. m. hora local, mas as horas podem variar) em qualquer Walmart MoneyCenter ou no centro de atendimento ao cliente no estado ou território que você especificou no seu pedido. O Mobile Check Capture pelo serviço Ingo Money é fornecido pelo First Century Bank, N. A. e Ingo Money, Inc., sujeito ao First Century Bank e aos Termos e Condições do Ingo Money e ao First Century Bank e Ingo Money Privacy Policy. Todos os cheques estão sujeitos à aprovação de financiamento no exclusivo critério do Ingo Moneys. A aprovação geralmente leva de 3 a 5 minutos, mas pode demorar até uma hora. As taxas aplicam-se para as transações aprovadas de dinheiro em minutos financiadas para sua conta. Veja bluebirdfees para obter detalhes. Termos e condições adicionais estão associados ao seu uso do Mobile Check Capture pelo serviço Ingo Money através do aplicativo Bluebird Mobile. Veja bluebirdlegal para obter detalhes. Podem ser aplicadas taxas de dados. Bluebird é um produto sem papel. O seu e-mail é necessário para entregar o nosso serviço e comunicar informações importantes sobre a Conta, divulgações, atualizações e ofertas. Dar Wersquove tornou nossa missão de dar mais pessoas acesso a uma vida melhor, um indivíduo, família e comunidade ao mesmo tempo. E porque wersquore julgou sobre nossas ações, não nossas intenções, nós nos esforçamos para fazer uma diferença mensurável todos os dias. Com 1,4 bilhão dado em dinheiro e contribuições em espécie no ano passado, nós damos para melhorar a vida daqueles que realmente precisam disso. Responsabilidade global No Walmart, a wersquore comprometeu-se a usar nosso tamanho e escala para o bem. Não apenas para nossos clientes, nem para nossos associados, fornecedores e suas famílias, mas também para as pessoas em nossas comunidades e em todo o mundo que nunca nos encontraremos. A Wersquore orgulha-se de dizer que o trabalho que fazemos faz uma diferença real nos problemas reais que são importantes para todos nós e impulsiona mudanças significativas de maneira que nenhuma outra empresa pode. Satisfazer nossos clientes sempre foi a nossa primeira prioridade, e simplesmente não poderíamos fazer isso sem os milhares de empresas ao redor do mundo que orgulhosamente se chamam fornecedores do Walmart. Nossos clientes esperam os mais altos padrões nos produtos e serviços que oferecemos, por isso nos esforçamos para influenciar positivamente as práticas da cadeia de suprimentos global e colaboramos com ONGs e líderes governamentais para garantir que tudo o que vendemos seja produzido com responsabilidade. Acontecendo agora FiveThingsFriday Confira o último de nossas novidades semanais e resumo das vistas 3 Previsões para o futuro do CEO do varejo Doug McMillonrsquos pensamentos sobre o que as compras podem parecer 10 anos a partir de agora Perguntas freqüentes Quem é Express Scripts Prescrição Entrega domiciliar Como faço para começar a usar TRICARE Entrega domiciliar da farmácia Como preencher uma receita atual usando TRICARE Farmácia Entrega domiciliar Onde os Scripts Express podem enviar meu pedido Se uso TRICARE Pharmacy Home Delivery, ainda posso usar a Facilidade de Tratamento Militar (MTF) e as farmácias de varejo Can Express Scripts dispensar medicamentos que Preciso ser refrigerado. Eu vivo além do meu patrocinador. Posso estabelecer uma conta separada Como faço para cancelar ou devolver um pedido Encomendar amp Remédios de Recarga Como faço para enviar minha nova receita Onde posso obter um formulário de pedido de prescrição O meu médico precisa escrever minha receita de uma certa maneira Qual informação precisa estar em Minha receita escrita Posso enviar prescrições escritas por qualquer médico Se o meu médico enviar faxes em uma nova receita, ainda tenho que enviar por fax no formulário de pedido de receita. Posso enviar por fax na minha própria receita para Express Scripts Como faço para mover minha receita atual para um Farmácia local diferente Quando posso preencher a minha prescrição de entrega doméstica O que acontece se me disser que é cedo demais para preencher minha receita. Quando a minha receita caduca Se a minha receita NÃO é um medicamento composto ou controlado, devo falar com um advogado de cuidados do paciente para Solicite uma recarga O meu membro da família é responsável por meus medicamentos. Pode entrar em contato com os Scripts Express para mim e solicitar minha medicação. Quando recebo minha receita. Como eu? Verifique o status de um pedido O que poderia fazer com que minha ordem de receita fosse adiada Onde minha ordem de prescrição será entregue? Posso solicitar o transporte urgente para minha receita? O que eu faço se eu tiver mais de um endereço? E se eu quiser usar a Entrega Home , Mas eu preciso começar meus medicamentos de manutenção imediatamente. E se eu estiver com pouca ou sem medicação e preciso de assistência imediata. Como eu sei se meu medicamento composto está coberto? Por que minha receita composta é rejeitada? Como solicito autorização prévia para um medicamento composto? Onde posso encontrar mais informações sobre cobertura de medicamentos compostos Se eu preencher meu requisito de Capa Catastrófica para o ano, ainda me cobrarão um co-pagamento por uma medicação sem formulário. O que isso significa se meu farmacêutico disser que a autorização prévia é necessária Por que não é minha receita? Coberto pelo meu plano. Alguns medicamentos prescritos custam mais ou têm requisitos adicionais de cobertura. Como faço para pagar a minha receita. O que é um co-pagamento? Quantas são minhas copias? Por que razão eu cobrai um co-pagamento sem formulário para um medicamento genérico Quem eu contato com perguntas de cobrança Quanto eu pago por cada prescrição Como posso alterar as informações de pagamento para minha conta O que é um formulário Como eu averiguo se o O medicamento que eu preciso está no formulário, tem uma restrição de prescrição ou requer autorização prévia. Por que uma medicação não está incluída no formulário. O que é um medicamento que não é um formulário ou não preferido. Por que um medicamento não está incluído no meu formulário. Quais são os medicamentos genéricos? É uma substituição genérica. A TRICARE Pharmacy Home Delivery requer substituição genérica. Como posso saber quando um medicamento genérico está disponível. O que acontece se meu médico prescrever um medicamento de marca, mas meu plano exige substituição genérica. Por que alguns medicamentos genéricos são diferentes do que o nome da marca? Se os medicamentos genéricos são tão bons quanto os medicamentos de marca, por que os genéricos custam menos. Existem razões para ficar com um medicamento de marca, mesmo que exista um genérico no mercado. Empresas que fazem medicamentos genéricos Eles são tão confiáveis ​​quanto as empresas que fabricam os medicamentos de marca. Por que todos os medicamentos prescritos estão disponíveis em uma versão genérica? O que é outro seguro de saúde (OHI) Como o meu benefício de farmácia TRICARE funciona com meu outro seguro de saúde? Eu tenho que notificar os Scripts Express que eu tenho OHI Como meu OHI trabalha com TRICARE Pharmacy Home Delivery O que devo fazer se eu atender a um dos três requisitos acima. O que eu preciso saber sobre o OHI e usando as farmácias da rede de varejo TRICARE? Programas de medicamentos com receita com desconto, como Senior Friends e AARP, contam como cobertura de farmácia OHI. Devo manter meus recibos para enviar para reembolso. E se eu for membro da Guarda Nacional ou da Reserva? Por que preciso fornecer informações pessoais durante o processo de ativação da conta online Por que o Express Scripts requer que eu mantenha informações pessoais no arquivo em seu site. Como os Scripts Express garantem que minhas informações pessoais sejam seguras? E se minhas transações on-line em seu site são seguras. Como eu mudo meu endereço de e-mail ou outra informação de perfil? Por que recebi uma mensagem de e-mail de Express Scripts ou uma das suas empresas que me pediu para clicar em um link ou retirar? Um pacote de outro site. O recurso que eu tenho se for determinado que eu sofre uma perda financeira devido a alguém roubar minhas informações de Express Scripts. O Express Scripts armazena meu número de segurança social em seus sistemas quando eu me inscrevo Membros do Serviço Active Duty Quando eu coloco Minha ordem de receita, eu obrigado a fornecer minhas informações de cartão de crédito se eu estiver em serviço ativo eu estou no Active Duty. Devo pagar o co-pagamento não-formulário para uma medicação sem receita médica na entrega domiciliária Se eu estiver em serviço ativo e não quiser obter aprovação de necessidade médica, posso pagar o co-pagamento não-formulário e obter a medicação sem formulário Como os membros do serviço implantados atualizam seu endereço de correspondência com o TRICARE Pharmacy Home Delivery Ive recentemente foi implantado. Por que não posso ver o status da minha recarga Membros da Guarda Nacional e da Reserva Os funcionários da Guarda Nacional e suas famílias são elegíveis Como membro do Guarda Nacional nas ordens do Título 10 (ou 32) por 120 dias, como asseguro a cobertura O pessoal do National GuardReserve que foi Em Serviço ativo de acordo com o Título 10 e foram descarregados do direito ativo com direito a cobertura para entrega domiciliar ou cobertura de varejo sob o Programa TRICARE de Seleção de Reserva (TRS) O que é o Formulário Uniforme O que é a estrutura de co-pagamento sob o Formulário Uniforme Como posso descobrir Quais drogas são consideradas não-formulárias? Como posso continuar pagando o co-pagamento do formulário para o meu medicamento sem formulário? Como faço para obter a aprovação da necessidade médica Uma vez que a necessidade médica for estabelecida, minha aprovação expirará Se eu obter necessidade médica para um medicamento que não seja o formulário? TRICARE Pharmacy Home Delivery, o mesmo trabalho de substituição em uma farmácia de varejo Meu formulário de receita médica e necessidade foi enviado t O Express Scripts. Como eu saberia se a aprovação da necessidade médica foi concedida Se eu já obtive a aprovação de necessidade médica para uma medicação sem formulários, será adquirida Quem é elegível Como faço para obter uma receita para drogas para cessação tabágica Quais medicamentos estão cobertos Quantas tentativas de desistência são? Coberto. E se eu receber os medicamentos de uma farmácia de varejo de rede, atualmente não uso TRICARE Pharmacy Home Delivery, mas gostaria de começar e aproveitar este programa. O que eu faço Se eu receber drogas de cessação tabágica através de entrega domiciliar, ainda posso preencher minhas outras receitas em uma farmácia de varejo Sobre Scripts Express Quem é o Scripts Express Scripts Express faz o uso de medicamentos prescritos mais seguros e mais acessíveis para dezenas de milhões de consumidores Através de milhares de empregadores, governo, sindicatos e planos de saúde. Express Scripts lida com milhões de prescrições a cada ano através de entrega domiciliar e em farmácias de varejo. Entrega domiciliar de prescrição Como faço para começar a usar TRICARE Pharmacy Home Delivery É fácil. Basta seguir as instruções abaixo: Para começar, faça um pedido, faça login em sua conta e navegue até a página de formulários, selecionando Imprimir Formulários a partir de Informações de Benefícios de Saúde no menu. Aqui você pode imprimir um formulário de pedido para enviar por correio junto com sua receita escrita ou formulário de fax em branco que o seu médico pode preencher e enviar por fax para a receita médica. Para começar sem fazer um pedido, registre sua conta online. Uma vez registrado, você pode fazer login em sua conta e as suas prescrições que podem ser transferidas para entrega domiciliar serão visíveis na seção Prescrições da página inicial. Como faço para recarregar uma receita atual usando a TRICARE Pharmacy Home Delivery Order Online: Você pode solicitar recargas de forma rápida e fácil usando sua conta online. O pagamento por cheque ou cartão de crédito é exigido, a menos que você seja membro ativo. Ordem por telefone: solicite rapidamente recargas usando o número gratuito na sua garrafa de receita. É necessário o pagamento por cheque ou cartão de crédito. Ordem por correio: quando você enche sua receita com Scripts Express, um formulário de recarga está incluído no seu primeiro envio. Use o envelope fornecido para enviar o formulário de preenchimento para Express Scripts. Você deve enviar seu formulário de recarga cerca de três semanas antes do seu fornecimento atual acabar. Se você enviar seu formulário antes de então, seu pedido pode ser adiado. Além disso, certifique-se de que sua receita não expirou. Inclua seu pagamento com seu pedido. Para sua conveniência e para garantir a entrega da sua receita sem demora, você é encorajado a fornecer seu cartão de cheque ou informações do cartão de crédito em seu formulário de recarga. Express Scripts aceita Visa, MasterCard, Discover e American Express. O seu cartão de cheque ou conta de cartão de crédito será cobrado automaticamente após o processamento do seu pedido. Se você não forneceu as informações do seu cartão, você pode incluir um cheque pessoal ou um giro de dinheiro pelo seu valor de pagamento. Sua última recarga incluirá um formulário de renovação com instruções para receber futuras recargas de sua medicação. Nota: É necessário um endereço de rua completo para medicamentos com substâncias controladas e uma assinatura para adulto é necessária no momento do recebimento. As substâncias controladas não podem ser enviadas para uma caixa postal. Onde os Scripts Express podem enviar meu pedido, os Scripts Express são enviados para os seguintes destinos: Todos os 50 estados caixas PO APOFPO endereça os territórios dos Estados Unidos Se eu uso TRICARE Pharmacy Home Delivery, ainda posso usar a Facilidade de Tratamento Militar (MTF) e as farmácias de varejo Sim. O uso da farmácia Home Delivery não o impede de usar farmácias MTF ou uma farmácia na TRICARE Retail Network. Na verdade, o uso de uma farmácia MTF é recomendado porque é a maneira mais rentável tanto para você quanto para o DoD de obter medicamentos prescritos. Você também deve usar uma farmácia MTF ou rede de varejo para receita médica que você tomará apenas uma vez ou precisará começar imediatamente, como um antibiótico. Pode Express Scripts dispensar medicamentos que precisam ser refrigerados Sim. Express Scripts enviará medicamentos que requerem refrigeração em embalagens frias. Por favor, note que os medicamentos refrigerados não podem ser enviados para endereços APOFPO. Eu vivo além do meu patrocinador. Posso estabelecer uma conta separada Sim. Cada beneficiário do DoD deve configurar sua própria conta online. Ative sua conta on-line agora ou ligue-nos no 877.363.1303 para providenciar uma conta separada. Como cancelar ou devolver um pedido Para cancelar ou devolver um pedido, entre em contato com Scripts Express para instruções e diretrizes de reembolso ou substituição. Existem requisitos específicos que devem ser atendidos antes que um pedido possa ser aprovado para devolução. Como enviar minha nova receita Ordem por Correio: envie seu formulário de pedido e a receita escrita fornecida pelo seu médico para: Express Scripts, Inc. PO Box 52150 Phoenix, AZ 85072 Encomende por telefone: solicite seu médico para pedir Scripts Express gratuitamente 877.283.3858. Ordem por fax: solicite ao seu médico que envie seu formulário de pedido e sua receita escrita para expressar Scripts usando as seguintes informações: Nos Estados Unidos: Sem Taxa, 877.895.1900 Fora dos Estados Unidos (apenas prescritores licenciados nos EUA): 602.586.3911 Onde Posso obter um formulário de pedido de prescrição. Você pode obter um formulário de pedido usando qualquer uma das seguintes opções: Imprima o Formulário de registro de pedidos por correspondência (arquivo PDF). Faça o login e imprima um formulário na página Formulários de impressão, na seção Informações sobre benefícios de saúde, no Express-ScriptsTRICARE. Pegue um formulário de pedido em qualquer Instalação de Tratamento Militar. Ligue os Scripts Express gratuitamente no 877.363.1303. Selecione a opção para deixar seu nome e endereço, e bem enviar um formulário de pedido para você. O meu médico precisa escrever minha receita de uma certa maneira Peça ao seu médico que escreva sua receita médica para permitir até um fornecimento de medicamentos de 90 dias (ou o fornecimento máximo de dias permitido pelo seu benefício) com cada pedido. Seu médico também deve permitir recargas por até um ano, se apropriado. Por exemplo, se você tomar duas pílulas por dia, a receita deve ser escrita para permitir 180 comprimidos com cada pedido, indicando que a receita pode ser recarregada mais três vezes (para um medicamento de um ano). Desta forma, você não terá que obter uma nova receita a cada três meses. Qual a informação que precisa estar na minha receita escrita. A frente da receita deve incluir o nome do paciente e a outra informação padrão fornecida pelo médico. Você também deve fornecer as seguintes informações na parte traseira de sua receita médica. Isso nos ajuda a preencher sua receita de forma segura e sem demora. Patients full name, including Sr. or Jr. if applicable Patients address Patients date of birth Patients member ID number Can I submit prescriptions written by any doctor By law, only prescriptions written by prescribers licensed in the United States, District of Columbia or a U. S. territory are considered valid. For controlled substances, the prescriber must provide his or her individual DEA number. Prescribers cant write prescriptions for family members. If my doctor faxes in a new prescription, do I still have to faxmail in the prescription order form No. If you wish to submit your prescription by fax, your doctor should fill out the entire order form, including your name, address and prescription information, then fax it to the Express Scripts Pharmacy. We can only receive faxed prescriptions sent directly from the doctors office. Can I fax in my own prescription to Express Scripts No. We cannot accept prescriptions faxed directly from patients. Faxes must be sent from a doctors office and must include all of the necessary information, including the patients first and last name, date of birth, address and member ID number. Login and print a fax form from the Print Forms page under Health Benefits Information section at Express-ScriptsTRICARE so that your doctor can fill in and fax to us with the prescription. How do I move my current prescription to a different local pharmacy Its easy to transfer your prescriptions to another pharmacy. Simply take your current prescription bottle to your new pharmacy and ask the pharmacist to manage the transfer from your previous pharmacy. You can also call the new pharmacy and ask the pharmacist to contact your current pharmacy and transfer your prescription. Or ask your doctor to call your new pharmacy with your prescription information. When can I refill my Home Delivery prescription Online Refills: To order a refill, login to Express-ScriptsTRICARE. Your prescriptions eligible for refill (or renewal) will be automatically displayed on the home page under the Prescriptions section. Simply click the add to cart button and complete the transaction. Refills by Mail: If you submit an order less than 90 days before the next refill date allowed by your plan, we will hold the prescription and mail you a letter informing you when we are allowed to process the refill. If you submit an order more than 90 days before the prescription renewal date, we will return the unfilled prescription with a letter informing you when it can be resubmitted, according to your plan. What if I am told its too early to fill my prescription You may refill your prescription after you have used about 66 of your medication. If you send in your refill before the allowable refill date, Express Scripts will either: Hold the prescription for up to 90 days and fill it on the allowable refill date, or Return the prescription to you if it cannot be filled within 90 days of the allowable refill date. To avoid delays in processing, we encourage you wait to order your next refill until you have about a three-week supply left of medication left. Check your prescription bottle for your next available refill date. When does my prescription expire Most prescriptions expire one year from the date they are written. The prescription cannot be filled after the expiration date, even if there are unused refills remaining. If my prescription is NOT a compound or controlled medication, do I have to speak with a patient care advocate to order a refill No. While you can always order refills from a patient care advocate, you can also order refills through your online account or through Express Scripts Integrated Voice Response system (IVR) at 877.363.1303. My family membercaregiver handles my medications can heshe contact Express Scripts for me and order my medication Yes. To protect your privacy, the person calling on your behalf must provide the sponsors ID number, your name, date of birth, address, and telephone number. He or she should also have all of your medication bottles available to discuss your specific medications with customer service. Express Scripts will only be able to talk to your family membercaregiver about medications that you ask about by name, unless you establish power of attorney or designate them as a caregiver online via your Express Scripts Portal. Instructions to designate a caregiver online are listed below: How to Designate a Caregiver online: These instructions are for the beneficiary . If the beneficiary wants to Then the beneficiary should Designate a Caregiver online (Designated Caregivers can access Protected Health Information) Sign into your account Select My Account Select Designate a Caregiver Select Add a Caregiver Add Caregiver information Read the Designated Caregiver Terms Conditions Check Electronic Signature box Click Continue, then confirm When will I receive my prescription order You can expect your order to arrive at your U. S. postal address within 14 days. To make sure you receive your refills before your current supply runs out, re-order at least two weeks before you need your refill and you may want to allow a few extra days for APOFPO delivery. How do I check the status of an order To check Order Status, login to Express-ScriptsTRICARE. select Manage Prescriptions and then Check Order Status for up to date information or or call toll-free, 877.363.1303. Please note, if your prescription requires additional research (for example, if a pharmacist has to contact your doctor for more information), your order may not appear on your online account until the research is completed. What could cause my prescription order to be delayed On rare occasions, your order may be briefly delayed. These delays can occur for a variety of reasons, including: Your prescription may need prior authorization or a letter of medical necessity. We may be getting clarification on your eligibility or dual benefits. We may need your doctor to clarify your prescription. Your medication may be temporarily out of stock. Your medication may need to be shipped on ice. In this case, we need your approval for delivery time. If a delay occurs, we will make every attempt to keep you informed. Where will my prescription order be delivered Your order will be mailed to any U. S. postal address, including temporary addresses, APO and FPO that we have on file for you. Orders cannot be mailed to a private foreign address. Can I request rush shipping for my prescription order Yes. You will be charged 21 per order for any type of rush shipping and each family members medications are shipped as separate orders. Therefore, if you order medications for three different family members and request rush shipping for all of those medications, your shipping costs would total 63 (21 X 3 orders). Please note that rush shipping is not available for APOFPO addresses. What do I do if I have more than one address To add a temporary address with a start and end date or to change an address, sign in to your online account and update your information or call 877.363.1303. What if I want to use Home Delivery, but I need to start my maintenance medications immediately If you need to start taking your maintenance medication right away: Have your doctor write two prescriptions for your medication one for a short-term supply from a participating local pharmacy and one for a long-term supply for Home Delivery from the Express Scripts Pharmacy. Fill the short-term prescription immediately at a participating local pharmacy. Submit the long-term prescription and a prescription order form to the Express Scripts Pharmacy. You can get an order form by logging into Express-ScriptsTRICARE and print a form from the Print Forms page under Health Benefits Information section. What if I am low or out of my medication and need immediate assistance If you are low or out of your medication and need immediate assistance, contact us . Compound Drugs How do I know if my compound drug is covered Compounds have multiple ingredients within them and coverage is evaluated for each individual ingredient. Therefore, the best way to determine if your compound prescription is covered is to request that your pharmacist process the claim electronically. The Express Scripts system will return coverage information real-time back to your pharmacist. Why is my compound prescription rejecting One or more ingredients in your prescription are not covered. Consult your pharmacist for options. You may also want to consult your prescribing physician to determine if there are other covered alternatives that could be used for your condition. How do I request prior authorization for a compound drug Ask your doctor to fill out the Compound Drug Prior Authorization Form (PDF file) and submit to Express Scripts. All instructions are included on the form. Where can I find more information on compound drug coverage To learn more about Compound Drugs, visit TRICARE. milCompoundDrugs . Your Plan Coverage If I meet my Catastrophic Cap requirement for the year, will I still be charged a copayment for a non-formulary medication No. After your cap is met, no copayments will be charged for your medications until the following fiscal year (beginning October 1). What does it mean if my pharmacist says prior authorization is needed Prior Authorization means that additional information is needed to determine if your plan sponsor will cover the drug. Its typically reserved for high-risk or high-cost medications. If prior authorization is needed, ask your doctor to contact us . Why isnt my prescription covered under my plan Your plan sponsor determines which prescription drugs are covered. Express Scripts does not decide this for you. We follow your plan sponsors coverage guidelines and process your prescription claims accordingly. Do some prescription drugs cost more or have additional requirements for coverage Yes. Some drugs are considered non-formulary or non-preferred medications and can be either brand or generic drugs. These drugs are covered at the non-formulary copayment listed above. However, your doctor can submit evidence of medical necessity for these drugs, and if the evidence of medical necessity is approved, your copayment will be reduced to the formulary (brand) copayment. The TRICARE website provides more information about medical necessity for non-formulary medications . Other drugs are covered only if you receive prior authorization. These drugs require evidence of medical necessity by the health care provider who prescribed the medication. If the prior authorization is approved, these drugs will be covered at the formulary (brand) copayment. The TRICARE website provides more information about prior authorization requirements . How do I pay for my prescription order Online Orders: Payment by check card or credit card is the preferred method for online orders. We accept Visa, MasterCard, American Express and Discover. To order a refill or print a prescription order form using this website, provide your check card or credit card information or choose to be billed later. To add, update or change your debit or credit card select Edit Patient Information section under the Account Settings in the menu. Order Forms: If you are using an order form received through the mail or from your plan sponsor, we will automatically charge the debit or credit card you have on file once the order is shipped. If you do not have a card on file, you will be mailed a bill that you can pay with a debit or credit card or personal check. What is a copayment A copayment is a fixed-dollar amount paid by a beneficiary for a prescription drug. The copayment cost is determined by the drug coverage guidelines of TRICARE Pharmacy Home Delivery. Copayments are the most common form of out-of-pocket expense for prescription drugs. You can use the TRICARE Formulary Search tool to learn more about your prescription costs. How much are my copayments For copayment information, view your benefit details or refer to your benefit packet. Why was I charged a non-formulary copayment for a generic drug Occasionally, some medications that are classified as generics may be considered non-formulary. In this case, the copayment amount depends on whether the evidence of medical necessity is approved. If the evidence of medical necessity is not approved, non-formulary generics will be subject to the non-formulary copayment. If the evidence of medical necessity is approved, non-formulary generics will be covered for the formulary (brand) copayment. Who do I contact with billing questions If you have billing questions, call 877.363.1303, and a patient care advocate will be happy to assist you. How much do I pay for each prescription You can use our Price a Medication feature under Manage Prescriptions in the menu to see how much youll pay for a specific drug. How can I change the payment information for my account If you have a debit or credit card on file, it will be your default payment type until it expires. You can update which debit or credit card appears as your default payment type by changing your Payment Information under the Account Settings. What is a formulary A formulary is a drug list that helps determine your copayment for each prescription. In most cases, youll pay a lower copayment for the drugs on the formulary. You can view formulary information under My Prescription Plan. How do I find out if the drug I need is on the formulary, has a prescribing restriction or requires prior authorization Why is a medication not included on the formulary Some medications are excluded from the in order to help control your overall healthcare costs. The TRICARE website provides general formulary information. You can also get more information on a particular excluded drug by viewing the formulary and coverage requirementslimitations . What is a non-formulary or non-preferred drug These are drugs that are not on your formulary. In most cases, youll pay more for these drugs. Why is a drug not included on my formulary To help control your overall healthcare costs, some types of medications may not be covered by your prescription drug benefit. Examples include drugs used for cosmetic purposes such as baldness or weight loss. You will usually pay 100 of the cost of these medications at a local pharmacy. What are generic drugs What are generic drugs A generic drug is a chemically equivalent, lower-cost version of a brand-name drug. The generic version becomes available when the brand-name drugs patent protection expires, and it usually costs about half the price of the brand-name version. All drugs have a generic name. When a pharmaceutical company first develops a new drug, it gives the drug a generic name (or chemical name). The company then gives the drug a brand-name as part of its marketing plan. What is generic substitution Generic substitution occurs when a prescription is written for a brand-name drug but is filled with a generic version. Does TRICARE Pharmacy Home Delivery require generic substitution Yes. The TRICARE Pharmacy Home Delivery is a generic-based pharmacy service. Brand-name drugs for which a generic equivalent is available may be dispensed only if your doctor submits documentation of medical necessity to Express Scripts for prescribing the brand-name drug in place of its generic equivalent. All generic drugs dispensed through TRICARE Pharmacy Home Delivery meet the stringent standards of the U. S. Food and Drug Administration (FDA) for quality and therapeutic efficacy. How can I know when a generic drug is available Just ask your doctor to allow for generic substitution when he or she writes your prescription. Then, if a generic is available, your pharmacist will provide it to you. Managed healthcare programs encourage doctors to prescribe generics because they are less expensive, but some doctors (and patients) still choose higher priced brand-name drugs. Most plans charge a higher copayment for brand-name drugs than for generics. You may even pay additional costs if you request a brand name instead of its generic version. What if my doctor prescribes a brand-name drug, but my plan requires generic substitution The TRICARE Pharmacy Program requires the use of generic drugs. If your doctor writes a prescription for a brand name drug and specifies that it should be dispensed as written, a pharmacist will contact your doctor and request the generic version. Why do some generic drugs look different than their brand-name versions All drugs brand-name and generic have inactive ingredients (such as dyes, fillers and preservatives) that often determine the size, shape and color of the drug. The inactive ingredients in a brand-name drug may be different than those used in the generic versions. If generic drugs are just as good as brand-name drugs, why do generics cost less Unlike the manufacturers of brand-name drugs, the makers of generics dont have to spend money on research and development, marketing, and advertising. Advertising in particular has become a huge cost of doing business, and this cost is passed along to the consumer in the form of higher priced brand-name drugs. As for quality, the U. S. Food and Drug Administration (FDA) makes sure that generic drugs are equivalent to brand-name drugs. By equivalent, the FDA means that generics must contain the same active ingredients and work the same way in the body. Are there reasons to stick with a brand-name drug even if there is a generic on the market In some cases, the generic version might not be right for you. Remember, the FDA regulates the equivalency of active ingredients in generic drugs. But there are also tiny amounts of inactive ingredients, which may give the drug its bulk or a specific shape or color. For some people these inactive ingredients may have an unanticipated effect. For example, suppose youre allergic to wheat. If a drug has some added fiber to help it pass through the gastrointestinal system quickly, that fiber doesnt affect how the drug works on your arthritis pain. However, if the bulking agent is wheat fiber, you may experience a slight allergic reaction. If you have a specific allergy, ask your pharmacist about the ingredients in your medicine and remind your doctor of your allergies. There are sometimes several generic versions of a drug with slightly different inactive ingredients, so there may be one that is right for you. What about the companies that make generic drugs Are they as trustworthy as the companies that make the brand-name drugs Thats a common concern, but you can trust generic drug manufacturers. Many times the same company that developed the brand-name drug releases a generic version when the patent expires. Other companies specialize in making generic drugs. Many drugs are difficult to make, even when their active ingredients are known. In fact, some drugs never become available as generics because they are too difficult or costly to make. Why arent all prescription drugs available in a generic version When a company develops a new drug and submits it for FDA approval, a 17-year patent is issued. A generic version cannot be manufactured until the 17-year patent expires. In some cases, a drug is on the market for only a few years before the generic is available. This is usually because the original testing period required by the FDA took so many years that, by the time the drug was approved, there were only a few years left on the patent. Other Health Insurance (OHI) What is Other Health Insurance (OHI) If you have health insurance in addition to TRICARE, such as insurance through your employer or a private insurance program, it is called other health insurance or OHI. It is important to understand how your TRICARE pharmacy benefit works with your other insurance. How does my TRICARE pharmacy benefit work with my other health insurance By law, your OHI will be the primary payer for your prescriptions, with TRICARE becoming the secondary payer. TRICARE becomes the first payer when: The drug is not covered by your OHI, but is covered by TRICARE, or Coverage under your OHI is exhausted for the benefit year Do I have to notify Express Scripts that I have OHI Yes. Full disclosure of OHI is a requirement under your TRICARE plan. It is important that Express Scripts has your current OHI information. Please complete this form (PDF file) and follow the instructions (found in Section III) to mail the form to Express Scripts. If you have a question about the form or need assistance, please call Express Scripts at 877.363.1303. How does my OHI work with TRICARE Pharmacy Home Delivery You are not eligible to use TRICARE Pharmacy Home Delivery if you have OHI with a prescription plan, including Medicare Part D prescription program, unless you meet one of the following requirements: Your OHI does not include pharmacy benefits The medication you need is not covered by your OHI You have met your OHIs benefit cap (i. e. you have met your benefits maximum coverage limit) What should I do if I meet one of the above three requirements If you meet one of these three requirements, you may submit your prescription to TRICARE Pharmacy Home Delivery. Ask your doctor or provider to write a prescription for up to a 90-day supply of medication. (Read here for details on how to get started with Home Delivery.) Important: If your medication is not covered by your OHI or if you have met your benefit maximum, you will need to include documentation, such as a copy of an explanation of benefits (EOB) that shows your OHI did not pay. This information must be sent with your prescription for it to be filled by TRICARE Pharmacy Home Delivery. What do I need to know about OHI and using TRICARE retail network pharmacies When filling a prescription at a retail network pharmacy, you should tell your pharmacist if you have TRICARE coverage in addition to your OHI. Your pharmacist will submit your prescription to both insurance plans at the same time. Letting your pharmacist know you have two prescription plans means: Minimal out-of-pocket expenses for you Never paying more than the TRICARE copayment No need to submit paper claims Reduced or eliminated up-front costs Do supplemental and discount prescription drug programs, such as Senior Friends and AARP, count as OHI pharmacy coverage Should I keep my receipts to submit for reimbursement Yes. Once youve exceeded the dollar limit for your OHI or if the drug isnt covered by your OHI, you can file a claim with TRICARE for reimbursement within one year from the date your prescription was filled. Fill out the Patients Request for Medical Payment (DD 2642) found on the TRICARE website here . Submit this form along with your OHI explanation of benefits, and your receipt to: Express Scripts, Inc. P. O. Box 52132 Phoenix, AZ 85082 Important: Both documents are necessary to process reimbursement. What if I am a National Guard or Reserve member To obtain pharmacy reimbursement, National Guard and Reserve members with line-of-duty care should contact the Military Medical Support Office at 1-888-647-6676. For help or more information, call Express Scripts at 877.363.1303 or visit tricare. milpharmacyclaims . Online Account Security Why do I need to provide personal information during the online account activation process To correctly identify you and your family members, Express Scripts must obtain beneficiary-specific personal information. In most cases, only you would have access to this information. These requirements help ensure the security of your health information. Why does Express Scripts require that I keep personal information on file on its website We store the information you provide to ensure correct identification. We have enacted certain measures to ensure the safety of your information. However, if you prefer not to disclose your information over the Internet, you can call 877.363.1303 for assistance. How does Express Scripts ensure that my personal information is safe and that my online transactions on its website are secure Your privacy and the security of your personal information are of the utmost importance to us. We will not sell or disclose your personal or health-related personal information to other companies or organizations outside of the Express Scripts company. Read our Privacy Promise for more details. Express Scripts employs the latest security measures to ensure the security of your personal information and online transactions. For more information, read our Security Statement . You can ensure that the environment is secured by locating the padlock icon at the bottom right-hand of your screen in addition, the website address should start with (the s indicates that the environment is secured). In addition to these measures, we separate your debit or credit card information from the rest of your order data. We then store your card information on a separate server that is not accessible from the Internet to prevent external parties from viewing your information. How do I change my e-mail address or other profile information To change your e-mail address, user name or password, sign into your online account and go to the Change User Name and Email under the My Account section to update your e-mail address. Why did I receive an e-mail message from Express Scripts or one of its companies that told me to click a link or pick up a packet from another site Express Scripts and its companies often send e-mails to members that contain protected health information (PHI), such as details about your medications or health condition. These must be delivered securely to ensure your privacy. We do this by sending you an encrypted e-mail containing a unique link that will take you to the actual body of the e-mail message. This way, no PHI is transmitted directly via e-mail. You will not be required to download or install any software to access these e-mails. Simply click on the link to be taken to a secure website where the e-mail message is waiting. Encryption is done by an Internet browser (Internet Explorer, Firefox, etc). You will not be asked to provide confidential information to access the content of the e-mail. What recourse do I have if it is determined that I suffer a financial loss due to someone stealing my information from Express Scripts While Express Scripts takes great care in trying to prevent these types of incidents, each beneficiary accepts the user agreement during registration, which indicates the extent of Express Scripts liability. This agreement states the conditions under which the beneficiary does business with Express Scripts via the Internet. Specifically, the user agreement states that Express Scripts will do all that can reasonably be expected to protect beneficiary information in addition, Express Scripts makes various recommendations with which beneficiaries should be familiar to help ensure privacy. Does Express Scripts store my social security number on its systems when I register Express Scripts stores a copy of your member ID number when you successfully register to use this website. If your plan uses your Social Security number as your member ID number, then that number will be stored. Your member ID number is stored on computers that reside behind several firewalls (computer programs designed to keep out intruders). In addition, our computer databases are designed to separate critical information, such as check card or credit card information and social security numbers, from less sensitive information. Active Duty Service Members When I place my prescription order, am I required to provide my credit card information if I am on active duty No, credit card information is required only for beneficiaries who are ordering online and are not on active duty, or for any beneficiary who requests rush shipping of a prescription order. I am on Active Duty. Will I have to pay the non-formulary copayment for a non-formulary medication at Home Delivery Active duty service members may not fill prescriptions for a non-formulary medication unless it is determined to be medically necessary by the prescribing doctor first. Prescriptions received for non-formulary medications without evidence of medical necessity are returned to the patient. If medical necessity is approved for the active duty beneficiary, there will be no copayment (0) charged. If I am on Active Duty and do not wish to obtain medical necessity approval, can I pay the non-formulary copayment and obtain the non-formulary medication No. Under the Uniform Formulary regulations, active duty service members cannot obtain a non-formulary medication unless medical necessity is substantiated. Deployed Service Members How do deployed service members update their mailing address with TRICARE Pharmacy Home Delivery You can update your address online. Just sign in to (or activate) your online account with Express Scripts. After signing in, go to Update Address under the My Account section to update your address. Ive recently been deployed. Why cant I view the status of my refill When service members are deployed, they receive an initial supply of medication from a Military Treatment Facility (MTF). Their next supply is provided through TRICARE Pharmacy Home Delivery and is considered a new prescription . rather than a refill. TRICARE Pharmacy Home Delivery automatically receives this new prescription approximately 45 days before the service members initial supply from the MTF will run out. After the Home Delivery pharmacy receives the new prescription, status information will be visible on your Express-Scripts account. National Guard and Reserve Members Are National GuardReserve personnel and their families eligible National GuardReserve personnel and their family members are eligible to use TRICARE Pharmacy Home Delivery if the sponsor is on Title 10 or Title 32 (federal) active duty orders for more than 30 days. Coverage begins the day the sponsors orders begin for both the member and his or her family members. As a National GuardReserve member on Title 10 (or 32) orders for 120 days, how do I ensure coverage Your DEERS records must show activated status for you. To verify your eligibility status, contact DEERS before deployment, if possible, using the information below. Changes need to be made in person at the nearest ID card issuing facility. Are National GuardReserve personnel who were on Active Duty under Title 10 and have been discharged from active duty entitled to Home Delivery and retail coverage under the TRICARE Reserve Select (TRS) Program These personnel are entitled to coverage if they meet the criteria for the TRS program . Uniform Formulary What is the Uniform Formulary On April 1, 2004, TRICARE announced the Uniform Formulary Final rule. This rule outlines requirements for a new formulary process and copayment structure called the quotUniform Formularyquot under the direction of the 2000 National Defense Authorization Act, Section 701. As part of this new process, the DoD Pharmacy amp Therapeutics (PampT) Committee, composed of pharmacists and doctors, reviews and evaluates FDA-approved prescription medications to determine their relative clinical and cost effectiveness. The committee then recommends whether a drug should be considered generic, formulary, or non-formulary. Drugs that are equally effective but cost more compared to other drugs in the same class may be recommended for placement in the non-formulary category. Previously, most medications were grouped into two categories: generic or brand name. Under the new process, any drug placed into the third category (non-formulary) will be available to beneficiaries at a higher copayment. What is the copayment structure under the Uniform Formulary Effective Feb. 1, 2016, the copayment structure under the Uniform Formulary is as follows: Home Delivery (Up to a 90 day supply) Generic: 0 Formulary: 20 Non-Formulary: 49 Retail Pharmacy (30 day supply) Generic: 10 Formulary (Brand): 24 Non-Formulary: 50 How can I find out which drugs are considered non-formulary Non-formulary drugs can be found on the Non-Formulary Medications section of the TRICARE website. You can also use the TRICARE formulary tool to verify formulary status before sending in your prescription. How can I continue paying the formulary copayment for my non-formulary medication If you are taking a non-formulary medication, talk with your doctor about formulary alternatives. To review therapeutic alternatives to non-formulary drugs, visit the Uniform Formulary section of the TRICARE website . In addition, you may be able to obtain your non-formulary medication for the formulary (brand) copayment through Home Delivery or at a retail network pharmacy if your doctor provides clinical evidence that it is medically necessary for you to use the non-formulary drug instead of a formulary drug. How do I obtain medical necessity approval Doctors can begin the medical necessity process by submitting a medical necessity form available on the Non-Formulary Medications section of the TRICARE website. Your doctor should then submit the form and prescription using one of the following options: Fax to Express Scripts toll-free at 866.684.4477 (overseas doctors use 602-586-3915 ) Mail to: Express Scripts PO Box 52150 Phoenix, AZ 85072. If approved, future refills of your non-formulary medication will be charged at the formulary copayment. Please note that an approval notification will not be sent to you. Once medical necessity is established, will my approval expire No. After medical necessity is established, the approval will be valid for as long as you require the medication. If I obtain medical necessity for a non-formulary drug under TRICARE Pharmacy Home Delivery, will the same override work at a retail pharmacy Yes. It is best to establish medical necessity under the program you will be using, however, the override will work in both the Home Delivery and the retail programs. My prescription and medical necessity form have been sent to Express Scripts. How will I know if medical necessity approval was granted If the form was approved, your prescription will be processed at the formulary copayment and shipped to you. If denied, you will receive a notification letter. You may also check the status by calling the Contact Center at 877.363.1303, which is open 24 hours a day. A patient care advocate will be happy to provide you with an update if one is available. Please allow approximately three days if faxed or seven days if mailed before calling the Contact Center. If I previously obtained medical necessity approval for a non-formulary medication, will it be grandfathered Yes. If you previously obtained a medical-necessity approval before the medication was considered non-formulary, you will not be required to reestablish medical necessity under the new criteria approved by the Director of TRICARE. Smoking Cessation Program Who is eligible TRICARE beneficiaries, 18 and older and not eligible for Medicare. There are restrictions on certain drugs for some active duty service members, though other choices are unrestricted for those personnel. Home Delivery of the medications is only available to residents of the United States. How do I get a prescription for smoking cessation drugs Request a prescription from your healthcare provider after discussing the best option(s) in your particular situation. Not every product is suitable for every person making a quit attempt. In this program, a prescription is required, even for the medications which are available over-the-counter. Which medications are covered A variety of over-the-counter (OTC) and prescription smoking cessation medications are covered under the program. Approved medications can be found through the TRICARE Formulary Search Tool . How many quit attempts are covered The TRICARE Smoking Cessation Program allows for two 120-day quit attempts during any one-year period. In certain situations, a third attempt in the same year may be offered with pre-approval. There is a limit to the number of nicotine replacement prescriptions that can be provided. What if I get the drugs from a network retail pharmacy Products identified for smoking cessation, including over-the-counter (OTC) nicotine products, are only covered under the Smoking Cessation Program if obtained through TRICARE Pharmacy Home Delivery or at a military treatment facility (MTF). I dont currently use TRICARE Pharmacy Home Delivery but would like to get started and take advantage of this program. What do I do To get started by placing an order, sign in to your account and use our Fill a New Prescription feature to access instructions on how you can submit your form. Here you can print out a pre-filled order form to mail along with your written prescription from your doctor, or you can print a blank order form that your doctor can fill in and fax to us with the prescription. If I receive smoking cessation drugs through Home Delivery, can I still fill my other prescriptions at a retail pharmacy

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